Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2900
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бочаров, Д. О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T08:41:46Z | - |
dc.date.available | 2018-06-19T08:41:46Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-19 | - |
dc.identifier.citation | 141.1:340.112 Б 86 Бочаров, Д. О. (кандидат юридичних наук; завідувач кафедри теорії та історії держави і права). Епістемологічні "перспективи" Ф. Ніцше: дисонанс, гармонія та ієрархія - методологічні застороги [Текст] / Д. О. Бочаров // Правова позиція : правонаступник наукового журналу "Вісник Акадеемії митної служби України. Серія "Право". - 2017. - N 1. - С. 12-30. - Библиогр. в конце ст. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6473 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2900 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто специфіку використання Ф. Ніцше перспективи як символічної форми в контексті уявлень про пізнання. Відзначено, що німецький мислитель послуговується “перспективою” радше як метафорою, ніж як теоретичною конструкцією, виробленою митцями й ученими Ренесансу. Окрім того, використовувана ним метафора “перспективи” містить потужні музикознавчі конотації, що пояснюється впливом елементарної теорії музики на теорію перспективи та особистим досвідом філософа. Тому засвоєна від Ніцше й розвинена в подальшому перспективістська епістемологічна модель акцентує передовсім на очевидних для схильної до умоглядності (а не співчуття) публіки моментах: візуальному ракурсі й перцептивних особливостях самого спостерігача. Інші, менш виразні, проте не менш важливі конструктивні елементи перспективи як символічної форми дотепер здебільшого залишаються поза увагою наукового загалу й потребують урахування та опрацювання, в тому числі й у царині правознавства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Правова позиція;№ 1 (18), 2017 | - |
dc.subject | перспектива | uk_UA |
dc.subject | дистанція | uk_UA |
dc.subject | ранг | uk_UA |
dc.subject | ієрархія | uk_UA |
dc.subject | пізнання | uk_UA |
dc.subject | істина | uk_UA |
dc.subject | симфонічність | uk_UA |
dc.subject | perspective | uk_UA |
dc.subject | distance | uk_UA |
dc.subject | rank | uk_UA |
dc.subject | hierarchy | uk_UA |
dc.subject | cognition | uk_UA |
dc.subject | truth | uk_UA |
dc.subject | symphonicity | uk_UA |
dc.subject | дистанция | uk_UA |
dc.subject | иерархия | uk_UA |
dc.subject | познания | uk_UA |
dc.subject | истина | uk_UA |
dc.subject | симфоничность | uk_UA |
dc.title | Епістемологічні “перспективи” Ф. Ніцше: дисонанс, гармонія та ієрархія – методологічні застороги | uk_UA |
dc.title.alternative | Epistemological “perspectives” of F. Nietzsche: dissonance, harmony and hierarchy – methodological remarks | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2017/1(18) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2. Бочаров.pdf | Електронне видання | 321,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.