Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5632
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чижикова, І. В. | - |
dc.contributor.author | Токарєва, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-23T07:39:49Z | - |
dc.date.available | 2023-08-23T07:39:49Z | - |
dc.date.issued | 2023-08-23 | - |
dc.identifier.citation | Чижикова І. В. Використання сучасних гейміфікованих засобів навчання в контексті викладання іноземних мов студентам технічних та економічних спеціальностей / І. В. Чижикова, А. В. Токарєва // Науково фахове видання "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах", 2021 р., № 77, Т. 2. С. 147-150. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5632 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню питання використання актуальних гейміфікованих засобів навчання (гейміфікації, або ігрофікації, освітнього процесу) в сучасних умовах для студентів технічних та економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Гейміфікація розглядається як метод покращення процесу формування мовних навичок у студентів технічних та економічних спеціальностей за допомогою ігрових елементів. У статті наведено загальне визначення терміна «гейміфікайія» та представлено загальні дані використання ігрових засобів у неігрових сферах, де застосовуються ігрові елементи задля мотивації та надання завданням новизни, сприяння розвитку діалогічного мовлення, жаги до досліджень та отримання кращих результатів. Також подано приклади впровадження гейміфікації в освітній процес у світовій практиці. Розглянуто та проаналізовано різні види гейміфікованих засобів (у вигляді повноцінної платформи або окремої гри), що дало змогу визначити переваги та недоліки гейміфікації в освітньому процесі. З огляду на отримані дані, виявлено корисність та необхідність використання ігор в освітньому процесі, що, безумовно, підвищує зацікавленість студентів на заняттях з іноземної мови та урізноманітнює освітній процес, а також впливає на рівень опанування нової інформації або закріплення вивченого матеріалу з урахуванням індивідуальних потреб та цілей студентів. Здійсненний аналіз основних наукових праць та поглядів на питання гейміфікації у світовій та вітчизняній науці доводить, що створення додаткових стимулів у навчанні, залучення більшої кількості зацікавлених студентів в освітній процес є доцільним та ефективним інструментом. Використання гейміфікованих засобів навчання іноземних мов шляхом підвищення рівня мотивації та автономії студентів дає змогу студентам відчувати безпосередній зв’язок між вивченим матеріалом та реальними умовами його використання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науково фахове видання "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах";2021 р., № 77, Т. 2. | - |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.title | Використання сучасних гейміфікованих засобів навчання в контексті викладання іноземних мов студентам технічних та економічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 236,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.