Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6388
Назва: | Створення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворків |
Автори: | Стасовський, А. В. |
Ключові слова: | Unity розробка ігор фреймворки об’єктно-компонентна система ін’єкція залежностей управління станами модульність масштабованість повторне використання коду ітеративна розробка |
Дата публікації: | 13-лют-2024 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Стасовський А. В. Створення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворків: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 122 «Комп’ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 109 с. |
Серія/номер: | 122 «Комп'ютерні науки»;2023 |
Короткий огляд (реферат): | Метою роботи є дослідження створення ігрового додатку зі складною архітектурою в середовищі Unity з використанням фреймворків. Робота зосереджена на розробці гри, яка демонструє передові архітектурні патерни та принципи для покращення модульності, масштабованості та супроводжуваності. У дослідженні вивчаються різні фреймворки, доступні для розробки ігор на Unity, в тому числі для систем типу "сутність-компонент", ін’єкції залежностей, управління станами. Використовуючи ці фреймворки, робота має на меті досягти гнучкої та розширюваної архітектури, яка сприяє повторному використанню коду та полегшує ітеративний процес розробки. Основними результатами дослідження є розробка та реалізація ігрового додатку, який демонструє застосування цих фреймворків в Unity. Робота демонструє переваги використання фреймворків для спрощення розробки, покращення організації коду та підвищення загальної продуктивності гри. Крім того, дослідження розглядає наукову новизну застосування цих фреймворків у середовищі Unity, роблячи внесок в існуючий масив знань про архітектуру розробки ігор. Практична цінність полягає в тому, що розробники отримують уявлення про використання фреймворків для ефективного створення складних ігрових додатків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6388 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_Stasovskyi_122_Bak.pdf | 1,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.