Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6566
Назва: Розробка ігрового додатку з використанням нейронної мережі на рушії Unity
Автори: Головко, М.В.
Ключові слова: Unity
Tensorflow
Barracuda
нейронна мережа
модель
скрипт
тренування
валідація
класифікація
розробка
датасет
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Головко М.В. Розробка ігрового додатку з використанням нейронної мережі на рушії Unity: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 60 с.
Серія/номер: 122 «Комп'ютерні науки»;2024
Короткий огляд (реферат): Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці ігрового додатку з використанням нейронної мережі на рушії Unity. Розглянуті методи та технічні засоби, необхідні для реалізації додатку, сформульовані вимоги до програмного забезпечення. У результаті було проведено проектування та розробку гри, створено датасет, розроблено та натрененовано нейронну мережу з метою досягнення високої точності та швидкості класифікації класу зображення. Також була здійснена інтеграція навченої моделі нейронної мережі в гру та реалізована взаємодія з нею у вигляді головоломок. Розроблений програмний додаток є надійним та стабільним, використовує передові технології, такі як згорткова нейронна мережа для класифікації зображень. Розроблено ігровий додаток та натреновано згорткову нейронну мережу, яка класифікує малюнки, створені гравцем у додатку, в один з класів та створює перед ним відповідний об’єкт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6566
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Holovko_122_Bak.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.