Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стасовський, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T11:39:16Z | |
dc.date.available | 2024-02-13T11:39:16Z | |
dc.date.issued | 2024-02-13 | |
dc.identifier.citation | Стасовський А. В. Створення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворків: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 122 «Комп’ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6388 | |
dc.description.abstract | Метою роботи є дослідження створення ігрового додатку зі складною архітектурою в середовищі Unity з використанням фреймворків. Робота зосереджена на розробці гри, яка демонструє передові архітектурні патерни та принципи для покращення модульності, масштабованості та супроводжуваності. У дослідженні вивчаються різні фреймворки, доступні для розробки ігор на Unity, в тому числі для систем типу "сутність-компонент", ін’єкції залежностей, управління станами. Використовуючи ці фреймворки, робота має на меті досягти гнучкої та розширюваної архітектури, яка сприяє повторному використанню коду та полегшує ітеративний процес розробки. Основними результатами дослідження є розробка та реалізація ігрового додатку, який демонструє застосування цих фреймворків в Unity. Робота демонструє переваги використання фреймворків для спрощення розробки, покращення організації коду та підвищення загальної продуктивності гри. Крім того, дослідження розглядає наукову новизну застосування цих фреймворків у середовищі Unity, роблячи внесок в існуючий масив знань про архітектуру розробки ігор. Практична цінність полягає в тому, що розробники отримують уявлення про використання фреймворків для ефективного створення складних ігрових додатків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 122 «Комп'ютерні науки»;2023 | |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | розробка ігор | uk_UA |
dc.subject | фреймворки | uk_UA |
dc.subject | об’єктно-компонентна система | uk_UA |
dc.subject | ін’єкція залежностей | uk_UA |
dc.subject | управління станами | uk_UA |
dc.subject | модульність | uk_UA |
dc.subject | масштабованість | uk_UA |
dc.subject | повторне використання коду | uk_UA |
dc.subject | ітеративна розробка | uk_UA |
dc.title | Створення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворків | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |