dc.contributor.author |
Стасовський, А. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-13T11:39:16Z |
|
dc.date.available |
2024-02-13T11:39:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-13 |
|
dc.identifier.citation |
Стасовський А. В. Створення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворків: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 122 «Комп’ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 109 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6388 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є дослідження створення ігрового додатку зі складною архітектурою в середовищі Unity з використанням фреймворків. Робота зосереджена на розробці гри, яка демонструє передові архітектурні патерни та принципи для покращення модульності, масштабованості та супроводжуваності.
У дослідженні вивчаються різні фреймворки, доступні для розробки ігор на Unity, в тому числі для систем типу "сутність-компонент", ін’єкції залежностей, управління станами. Використовуючи ці фреймворки, робота має на меті досягти гнучкої та розширюваної архітектури, яка сприяє повторному використанню коду та полегшує ітеративний процес розробки.
Основними результатами дослідження є розробка та реалізація ігрового додатку, який демонструє застосування цих фреймворків в Unity. Робота демонструє переваги використання фреймворків для спрощення розробки, покращення організації коду та підвищення загальної продуктивності гри.
Крім того, дослідження розглядає наукову новизну застосування цих фреймворків у середовищі Unity, роблячи внесок в існуючий масив знань про архітектуру розробки ігор. Практична цінність полягає в тому, що розробники отримують уявлення про використання фреймворків для ефективного створення складних ігрових додатків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
122 «Комп'ютерні науки»;2023 |
|
dc.subject |
Unity |
uk_UA |
dc.subject |
розробка ігор |
uk_UA |
dc.subject |
фреймворки |
uk_UA |
dc.subject |
об’єктно-компонентна система |
uk_UA |
dc.subject |
ін’єкція залежностей |
uk_UA |
dc.subject |
управління станами |
uk_UA |
dc.subject |
модульність |
uk_UA |
dc.subject |
масштабованість |
uk_UA |
dc.subject |
повторне використання коду |
uk_UA |
dc.subject |
ітеративна розробка |
uk_UA |
dc.title |
Створення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворків |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |