Abstract:
Метою роботи є дослідження створення ігрового додатку зі складною архітектурою в середовищі Unity з використанням фреймворків. Робота зосереджена на розробці гри, яка демонструє передові архітектурні патерни та принципи для покращення модульності, масштабованості та супроводжуваності.
У дослідженні вивчаються різні фреймворки, доступні для розробки ігор на Unity, в тому числі для систем типу "сутність-компонент", ін’єкції залежностей, управління станами. Використовуючи ці фреймворки, робота має на меті досягти гнучкої та розширюваної архітектури, яка сприяє повторному використанню коду та полегшує ітеративний процес розробки.
Основними результатами дослідження є розробка та реалізація ігрового додатку, який демонструє застосування цих фреймворків в Unity. Робота демонструє переваги використання фреймворків для спрощення розробки, покращення організації коду та підвищення загальної продуктивності гри.
Крім того, дослідження розглядає наукову новизну застосування цих фреймворків у середовищі Unity, роблячи внесок в існуючий масив знань про архітектуру розробки ігор. Практична цінність полягає в тому, що розробники отримують уявлення про використання фреймворків для ефективного створення складних ігрових додатків.